اعزام ۲۴۰ مددجوی اردبیلی به اردوی «شوق زیارت»

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در دهه کرامت برای نخستین‌بار در قالب طرح «شوق زیارت» رهسپار حرم مطهر امام رضا(ع) خواهند شد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۲۴۰ مددجوی اردبیلی به اردوی «شوق زیارت»

حسین دشتی در جلسه تشریح برنامه‌های دهه کرامت با اشاره به اینکه از ۱۳ تا ۲۳ تیر ماه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی را در دهه کرامت برای خانوار تحت حمایت در نظر گرفته‌ایم که تلاش داریم تمامی مددجویان در این برنامه‌ها حضوری پرشور داشته باشند.
او با اعلام اینکه در دهه کرامت ۲۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب اردوی «شوق زیارت» برای نخستین‌بار راهی مشهد مقدس خواهند شد، گفت: ۱۶۰ دانشجو و ۸۰ دانش‌آموز تحت حمایت رهسپار حرم مطهر امام رضا(ع) خواهند شد تا ضمن زیارت، از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد نیز بهره‌مند شوند.
دشتی با بیان اینکه اردوی «شوق زیارت» به منظور اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند، برگزار می‌شود، افزود: از خیران اردبیلی خواستاریم تا با مشارکت هرچه بیشتر در طرح «شوق زیارت» مددجویان تحت حمایت را برای زیارت حرم مطهر امام هشتم(ع) بیش از پیش یاری کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه اردوهای زیارتی و فرهنگی با هدف تقویت و ارتقای سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می‌شود، گفت: در کنار ارائه خدمات حمایتی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متعددی برای مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود تا بتوانند در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.
دشتی با اشاره به اینکه ارتقای نشاط معنوی مددجویان تحت حمایت یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در دهه کرامت است، تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین مددجویان تحت حمایت از دیگر مباحث مهمی است که در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد در دهه کرامت قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار