معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

با ساماندهی نیروی انسانی، شرایط مناسبی برای آموزش و پرورش فراهم می شود

کرمانشاه (پانا) - با توجه به کمبود نیروی انسانی ضرورت دارد با برنامه ریزی جامع در بخش ساماندهی نیروی انسانی و دانش آموزی شرایط مناسب را برای سال تحصیلی آینده فراهم خواهیم کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
با ساماندهی نیروی انسانی، شرایط مناسبی برای آموزش و پرورش فراهم می شود

ماشاءالله پروین معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اهمیت فرآیند ساماندهی نیروی انسانی بیان نمود: برنامه ریزی منابع انسانی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش است و امسال برنامه ریزی ساماندهی نیروی انسانی با توجه به سند تحول بنیادین انجام گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کمترین چالش را در زمینه نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در استان داشته باشیم ودر صورت موفقیت این امر منجر به پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت می شود.

پروین سازماندهی بهینه نیروی انسانی را از مهمترین اقدام حال حاضر در آموزش و پرورش دانست و افزود: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رسالت و سخت ترین کاری است که در پیش رو داریم .

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: مدرسه، اصلی ترین سازمان در آموزش و پرورش است و باید در توزیع امکانات و مصارف نیروی انسانی باید خط مقدم ما مدرسه باشد.

در خاتمه ماشاالله پروین نسبت دانش آموز به معلم و نیز دانش آموز به کارکنان تخصصی را دو شاخص بسیار مهم در ساماندهی نیروی انسانی مناطق و نواحی استان عنوان کرد و تصریح نمود: این امر بر اساس استخراج آمار دقیق نیروی انسانی موجود صورت گرفته و توسط همکاران در ساماندهی ها لحاظ گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار