مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدرسه نقش اصلی و اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه دارد

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ما در کارگاه آموزشی بسته عملیاتی بازگرداندن دختران بازمانده از تحصیل و ترک تحصیل کرده، گفت: مدرسه نقش اصلی و اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه را دارد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه نقش اصلی و اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در کارگاه آموزشی بسته عملیاتی باز گرداندن دختران بازمانده از تحصیل و ترک تحصیل کرده با حضور فرحناز مینایی پور مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، گفت: مهمترین نقش زنان، نقش تربیتی و آموزشی آنان در جامعه است.
وی با بیان اینکه نقش آموزشی زنان در جامعه می‌تواند تمام فرآیندهای زندگی را در بر بگیرد، افزود: زنان در توسعه آموزش و پرورش نقش بی بدیلی دارند.
اسکندری نسب با اشاره به اینکه نقش اصلی زنان در خانواده نمایان می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ و نزدیک خانواده و مدرسه می‌تواند ما را به اهداف مان در آموزش و پرورش برساند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش خانواده‌ها باید بیشتر از همه برنامه‌ها مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: آموزش مدرسین خانواده و توانمندسازی آنان در برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.
وی با بیان اینکه توسعه یافتگی کشور مستلزم آموزش توسعه یافته است، افزود: اجرایی کردن و عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اثرات مفیدی در آموزش خانواده‌ها و در کلاس درس و بر روی دانش‌آموزان خواهد داشت که باید مورد توجه همه دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت قرار گیرد.
احمد اسکندری نسب با بیان اینکه توجه ویژه به آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند باعث توسعه کشور می‌شود، خاطر نشان کرد: گفتمان‌سازی آموزش و پرورش به عنوان اولویت اصلی باید برای همه افراد جامعه تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدرسه نقش اصلی و اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه را دارد، افزود: نباید اجازه داد از جامعه هدف ما که دانش آموزان هستند به عنوان امانت در اختیار ما در آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند دیگران به عنوان ابزار از آنان استفاده کنند و تمام تلاش خود را باید برای تربیت آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی به کار بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار