رونمایی از سامانه ارزیابی پروژه مهر مدارس

اردبیل (پانا) - در جلسه شواری پروژه مهر اردبیل از سامانه ارزیابی عملکرد پروژه مهر مدارس، نواحی و مناطق رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از سامانه ارزیابی پروژه مهر مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در این جلسه با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای شروع سالتحصیلی جدید گفت: کلیه بخش ها و حوزه ها بایستی تا بازگشایی مدارس نواقصات باقی مانده را رفع نمایند.

احمد ناصری افزود: بررسی و ساماندهی نیروی انسانی نواحی و مناطق و عقد تفاهم نامه و نیز آموزش نیروها در فصل تابستان بایستی به شکل جدی مورد توجه کارگروه ساماندهی نیروی انسانی پروژه مهر قرار گیرد.

او با اشاره به بحث تجهیزات مدارس اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تمامی تجهیزات پروژه های تحویلی در سال جدید آماده شده و تحویل انبار آموزش و پرورش شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین از خرید 32 دستگاه رایانه، 20 دستگاه ویدیو پروژوگتور و پرده نمایش برای تجهیز مدارس خبر داد و افزود: علاوه بر این تجهیزات، اقلام ضروری مدارس و ادارات به ارزش 128 میلیون تومان و نیز تجهیزات مربوط به حوزه آسیب های اجتماعی، ورزش و دوره ابتدایی ارزش 640 میلیون تومان خریداری شده و در اختیار مدارس و نواحی و مناطق قرار خواهد گرفت.

ناصری در ادامه از کار ارزشمند و نوآوری در زمینه سامانه ای نمودن ارزیابی مدارس و نواحی و مناطق در بحث پروژه مهر قدردانی نمود.

او همچنین خواستار توجه به بحث اعتبارات تعمیرات مدارس شد و تصریح کرد: سال قبل حدود 10 میلیارد ریال اعتبار در این زمینه در نظر گرفته شده بود و امسال نیز بایستی بر اساس اعتبارات تخصیصی کمیته برنامه ریزی شهرستان ها در بخش تعمیرات، پیگیری و اقدام بر اساس موافقت نامه ها سریعا اقدام و عملیات اجرایی شروع شود.

در ادامه جلسه مسؤولین کارگروه های 7 گانه پروژه مهر به ارائه گزارش عملکرد پرداخته و برنامه های آتی خود را تشریح نمودند.

موضوعات مربوط به روند ثبت نام و رفع مشکلات موجود در این زمینه، بحث مدارس غیر دولتی و میزان ثبت نام در این مدارس، تجهیزات جایگزین و تخصصی مدارس و نواحی و مناطق، برنامه های نواحی و مناطق برای تعمیرات صندلی و میز، بحث هدایت تحصیلی و برنامه ریزی برای مدیریت موضوع، جذب هنرجویان به هنرستان ها و تلاش مدیران این مراکز در این خصوص و ... موارد و موضوعاتی بودند که مودر تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار