رسیدگی به بیش از 3900 پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

ارومیه(پانا)-مدیرکل تعزیزات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در مدت سه ماه نخست امسال سه هزار و ۹۷۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، گفت: در این رابطه به تعداد سه هزار و ۸۹۲ فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها مبلغ ۴۴۶ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال محکومیت صادر شد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به بیش از 3900 پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

محمد اقوامی با اشاره به آمار سه ماهه نخست اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز، تعداد سه هزار و ۹۷۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه به تعداد سه هزار و ۸۹۲ فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها مبلغ ۴۴۶ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال محکومیت صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، از این تعداد پرونده‌ها تعداد دو هزار و ۴۰۵ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، تعداد ۱۵۰ فقره پرونده مربوط به بخش دارو و درمان و تعداد یک هزار و ۴۲۴ فقره مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی بیان کرد: شعب رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و خدمات استان از دو هزار و ۴۰۵ فقره پرونده در این بخش، به تعداد دو هزار و ۳۷۴ پرونده رسیدگی و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۵۴ میلیارد و ۴۴۵ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۲۰۷ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اقوامی اظهار کرد: در بخش کالا و ارز نیز از یک هزار و ۴۲۴ فقره پرونده وارده، به یک هزار و ۳۷۲ فقره پرونده رسیدگی و متخلفان را به پرداخت ۳۹۱ میلیارد و ۲۲۳ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۶۸۲ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های بخش بهداشت و درمان ۴۶ درصد افزایش نسبت به مشابه سال گذشته داشته، بیان کرد: همچنین در بخش بهداشت و درمان نیز از ۱۵۰ فقره پرونده وارده، به ۱۴۶ پرونده رسیدگی و متهمان را به پرداخت ۷۰۲ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۴۵۰ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اقوامی گفت: بیشترین تخلفات در این سه ماه به ترتیب عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، عدم صدور فاکتور فروش، تقلب، عدم صدور فاکتور خرید بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار