85 زائر ایلامی 30 تیرماه برای مناسک حج تمتع ب سرزمین وحی اعزام می شوند

ایلام (پانا)_ رییس حج و زیارت ایلام گفت: ۸۵ زائر ایلامی در قالب یک کاروان، ۳۰ تیرماه سال جاری برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۹۲۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
85 زائر ایلامی 30 تیرماه برای  مناسک حج تمتع ب سرزمین وحی اعزام می شوند

سید حمید مصطفایی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس برنامه ریزی و زمان بندی های انجام شده، تنها کاروان زائران حج تمتع این استان ۳۰ تیرماه از طریق فرودگاه کرمانشاه، ایران را به مقصد عربستان ترک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم داخلی و خارجی درباره اعزام زائران انجام شده است، ادامه داد: دراین باره با مسئولان فرودگاه کرمانشاه برای اعزام زائران هماهنگی‌ها ی لازم انجام شده و در این زمینه مشکلی نیست.

وی از برگزاری نشست‌های توجیهی حجاج قبل از اعزام خبر داد و افزود: این دوره‌ها شامل آموزش احکام و مناسک حج، امور اجرایی و آشنایی با سرزمین وحی و همچنین امور بهداشت فردی هستند.

بر اساس برنامه زمانبندی شده اعزام زائران ایرانی در قالب مدینه اول از ۱۷ تیرماه تا ۹ مرداد ماه جاری انجام خواهد شد و زائران مدینه دوم از ۲۴ تیرماه تا ۱۴ مرداد عازم جده می‌شوند ،بر همین اساس حجاج ایرانی از ۲۶ مردادماه تا ۱۷ شهریور به کشور باز خواهند گشت.


گفتنی است سال گذشته ۱۶۰ زائر ایلامی در قالب یک کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار