مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید : دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و جهاد و شهادت هستند

بیرجند(پانا) ـ مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت : تمام دنیای کفر سرمایه‌ها، توان و افکار خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی متمرکز کردند.

کد مطلب: ۹۲۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید : دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و جهاد و شهادت هستند

حجت الاسلام محسن شرهانی صبح امروز در جمع سربازان پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند اظهار داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و فرهنگ جهاد و شهادت هستند چرا که با فرهنگی که اهل جهاد نیست کسی کاری ندارد.


مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: دنیای کفر در حدود 150 نقطه از جهان وضعیت و جنگ نظامی ایجاد کردند که در همه جا نیز پای آمریکا در میان است و هدف آنها نیز ایران اسلامی است.


شرهانی تصریح کرد: ایران اسلامی نقطه مقاومت است و هدف اصلی داعش از جنگ در سوریه نیز ایران بوده و می‌‌خواستند وارد مرزهای کشور شوند.


او ادامه داد: مدافعان حرم، شهدای امنیت و دوران دفاع مقدس آبروی از دست رفته اسلام را خریدند و وقتی بر پرچم حرم رضوی بوسه می‌ز‌نیم یعنی عزت و شرف و مردانگی را می‌بوسیم.


مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خطاب به کارکنان پایور و وظیفه پادگان 04 خاطرنشان کرد: شما در لباس جهاد قرار دارد و باید محتوا را رشد دهید؛ امام رضا(ع) نقطه قوت ما است و محبت به اهل بیت(ع) باید واقعی باشد.


شرهانی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه جرأت حمله نظامی مستقیم به کشور ایران را ندارد، اظهار کرد: فرهنگ جهاد و شهادت را اهل بیت(ع) به ما آموختند و اگر با اهل بیت(ع) ارتباط داشته باشیم خودمان عزت خواهیم داشت.


او با بیان اینکه ارتباط با اهل بیت(ع) خوشبختی و سعادتمندی را به دنبال دارد، گفت: باید مسئولان با صداقت و جهادی باشند اما برخی از مسئولان نیز با حرف‌های دروغ مردم را فریب می‌دهند.


مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه اگر کسی فرهنگ رضوی، جهاد و شهادت را کنار بزند توانمند و قدرتمند نمی‌شود، افزود: کسانی که در لباس مقدس سربازی هستند جهادگرند و بر تن کردن این لباس نیز لیاقت می‌خواهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار