معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: 

تهیه خبر خوب مدارس و اخبار عمومی پانا توسط دانش آموزان 

تهران (پانا) –  عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، از انتخاب ۴۰ نفر دانش آموز دختر و پسر از هر منطقه و گذراندن دوره عمومی خبرنویسی، زیر نظر مدرسان متخصص و مجرب خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تهیه خبر خوب مدارس و اخبار عمومی پانا توسط دانش آموزان 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی درباره دوره های تابستانی خبرنویسی گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده از هر منطقه ۴۰ نفر دانش آموز دختر و پسر انتخاب گردیده اند و در تابستان آموزش های عمومی آنان در زمینه تهیه خبرخوب مدارس و اخبار عمومی پانا آغاز گردیده است و زیر نظر مدرسان متخصص و مجرب دوره عمومی را در زمینه خبرنویسی طی خواهند کرد.

کریمی افزود: بعد از اتمام دوره که تا هفته اول شهریور ادامه خواهد یافت، دوره تخصصی براساس علایق و سلایق دانش آموزان آغاز خواهد شد و امیدواریم که این عزیزان از ابتدای مهرماه اخبار خوب مدرسه ای خود را منعکس نمایند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران هدف اصلی این کار را در گام اول، پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان شهر تهران به نحو مطلوب و سپس مهارت آموزی زیر نظر متخصصین مجرب اعلام کرد.

همچنین لینک خبرخوب بر روی پورتال آموزش وپرورش شهر تهران فعال می باشد و رابطین خبری مدارس می توانند با هماهنگی مسئول روابط عمومی مناطق 19 گانه آموزش وپرورش شهر تهران نسبت به درج و اطلاع رسانی اخبار خوب مدارس خود اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار