مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید : دشمن حریف فرهنگ رضوی نمی شود

بیرجند(پانا) ـ مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در دیدار کاروان خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: یاد امام رضا(ع) سبب آرامش اجتماعی می‌شود و اگر امروز دارای امنیت هستیم به علت جانفشانی‌های شهدا است.

کد مطلب: ۹۲۷۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید : دشمن حریف فرهنگ رضوی نمی شود

حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید مردماز طریق ارتباط با ائمه اطهار(ع) آرامش می‌گیرند و دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا این احساس که ناشی از مقدمه عقلی است را از ما بگیرد.


مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: دشمنان می‌خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند و آبروی اسلام را بریزند و امروز نیز دنیا به یک سری انسان‌‌های وحشی و درنده و به یک سری انسان‌های ترسو تقسیم شده است.


حجت الاسلام شراهی تصریح کرد: هدف اصلی دشمن کشور ایران است اما امروز تمام دنیا به ایران نگاه می‌‌کنند و کسانی که در جنگ‌‌ها شرکت کردند بچه‌های هیأتی بودند.


او ادامه داد: فرهنگ رضوی در جوامع اسلامی یک قدرت است و دشمن نیز هیچگاه حریف این فرهنگ نمی‌شود؛ دشمن در مقابل فرهنگ رضوی تسلیم است.


مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: دشمنان برای این شهدا و امامان معصوم را از ما دور می‌کنند که این فرهنگ رضوی و جهاد و شهادت را از ما بگیرند و بتوانند به جنایت‌های خود ادامه دهند.


حجت الاسلام شراهی با بیان اینکه باید مطیع اهل بیت(ع) باشیم، اظهار کرد: امام رضا(ع) می‌فرمایند اگر گره‌ای از کار مومنی باز کنید خداوند نیز گره‌‌ای از قلب شما در قیامت باز می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار