واکنش ارتش به خبر لغو کنسرت سیروان خسروی

تهران (پانا) - رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین اعلام کرد که هیچگونه قراردادی برای برگزاری کنسرت سیروان خسروی منعقد نشده است.

کد مطلب: ۹۲۷۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش ارتش به خبر لغو کنسرت سیروان خسروی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام کربلایی گفت: اسپانسر برگزارکننده کنسرت سیروان خسروی هیچ قراردادی با لشکر ۱۶ برای واگذاری سالن نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: طی روز‌های اخیر برگزاری کنسرت بهنام بانی از خوانندگان معروف کشور در این سالن نشان‌دهنده این است که ما مخالفتی با اصل برگزاری کنسرت نداشته‌ایم.

کربلایی ادامه داد: به دنبال پیگیری‌های اسپانسر برگزارکننده کنسرت، از طریق بازرسی لشکر ۱۶ زرهی به آقای سیروان خسروی اعلام شد برگزاری کنسرت منوط به اخذ مجوز‌های لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط است

وی افزود: علاوه بر این روز سه‌شنبه یازدهم تیر ماه نیز موضوع یاد شده از طریق لشکر ۱۶ زرهی مجددا به اسپانسر کنسرت یادآوری شد که با توجه به ارائه نشدن مجوز‌های لازم امکان واگذاری سالن میسر نیست.

سیروان خسروی روز گذشته با انتشار متن نامه‌ای در صفحه اینستاگرام خود از لغو کنسرت خود با دستور رئیس عقیدتی و سیاسی ارتش در قزوین خبر داد و از طرفدارانش در این شهر عذرخواهی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار