از ۲۲ تیر و برای دو روز

اولین نشست هیات رییسه مجامع اعضا و مربیان پیشتازان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین نشست هیات رییسه مجامع اعضا و مربیان پیشتازان کشور 22 و 23 تیر سال جاری در سازمان دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر، مربیان خواهر و برادر عضو هیات رییسه‌های مجامع کشوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هیات رییسه مجامع اعضا و مربیان پیشتازان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، اولین نشست هیات رییسه مجامع اعضا و مربیان کشور روزهای 22 و 23 تیر سال جاری در محل ساختمان این سازمان برگزار می‌شود.

در جلسه هیات رییسه مجامع، به مباحثی مانند فعال‌سازی کمیسیون‌های تخصصی، نحوه برگزاری اردوی ملی 98 و چگونگی اجرای کنگره سازمان دانش‌آموزی پرداخته می‌شود. از محور های مهم این نشست، تغییرات و بازمهندسی حوزه فعالیت‌های تشکیلات مبتنی بر اصل نیاز سنجی است.

در پایان این نشست، برآیند مباحث مطرح شده در کمیسیون‌های تخصصی برای ارائه به کنگره سازمان تدوین می‌شود.

بر اساس اساسنامه سازمان دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان، رکن چهارم تشکیلات سازمان بوده و هم اکنون هشتمین دوره مجامع اعضا و ششمین دوره مجامع مربیان سازمان دانش‌آموزی را پشت سر می‌گذراند. در این مجامع که منتخبان آن در یک فرآیند انتخاباتی در سه سطح شهرستان، استان و کشور تشکیل می‌شود به بحث و بررسی درباره فعالیت‌های سازمان می‌پردازند و نتایج خود را در قالب سند، به سطوح بالاتر ارائه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار