مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

153 نفر راهبر آموزشی در آذربایجان غربی فعال هستند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 153 نفر راهبر آموزشی در آذربایجان غربی فعال هستند.

کد مطلب: ۹۲۷۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
153 نفر راهبر آموزشی در آذربایجان غربی فعال هستند

ابراهیم محمدی افزود: با توجه به بالا بودن تعداد کلاس های چند پایه در آذربایجان غربی راهبران آموزشی از کلاس ها در راستای ارتقای کیفیت آموزش در سطح مدارس چند پایه حضور و از این مکان ها بازدید می کنند.

وی بیان کرد: تا اخر تیرماه مناطق آموزشی استان به دو قسمت تقسیم می شوند و در جنوب استان و شمال کارگاه هایی برای راهبران آموزشی برگزار می شود.

محمدی افزود: راهبران شمال استان در خوی با 80 نفر دعوت و در کارگاه ها حضور می یابند و از اول مهرماه در کلاس ها حاضر می شوند.

وی ادامه داد: این افراد با تجهیز به علم نوین تدریس در کلاسها حضور یافته و این دانش را به معلمان چند پایه استان منتقل می کنند تا تدریس شان ارتقا یافته و دانش آموزانی توانمند آموزش دهند.

محمدی با بیان اینکه راهبران منتخب دارای شرایط علمی بالا هستند و بعد از آزمونهای طی شده و مصاحبه علمی وارد این حوزه می شوند اظهار داشت: نشست های ویژه و مستمر نیز با راهبران آموزشی همواره در سال تحصیلی انجام می شود و هم اکنون در نتیجه برگزاری این کارگاه ها و نشست ها آمار قبولی کلاس های چند پایه افزایش مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد: وظیفه راهبران آموزشی منحصر به حضور غیاب معلمان و وظایف روتین گذشته نیست و امروز راهبران مجهز به راهکارهای نوین تدریس شده و به معلمان این راهکارها را منتقل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار