تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه نیر

یزد (پانا) - " مسعود نظمیه" به عنوان رییس آموزش و پرورش منطقه نیر معرفی شد.

کد مطلب: ۹۲۷۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه نیر

در مراسمی با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان تفت و منطقه نیر از زحمات "شعبان الهام بخش" قدردانی و "مسعود نظمیه" به عنوان رییس آموزش و پرورش منطقه نیر معرفی شد.

امام جمعه نیر در این مراسم با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش اظهار داشت: ائمه جمعه نیز در استان ها به تبع وظیفه خود میدانند که حمایت ویژه ای از آموزش و پرورش داشته باشند.

"حجت الاسلام محمود دهقانپور " افزود: روسای آموزش و پرورش منطقه نیر تاکنون تعامل بسیار خوبی با مسئولین منطقه داشته اند و امیدواریم که بعد از این نیز به هیمن منوال باشد.

"محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت نیز در ادامه مراسم گفت: همه باید یاری گر آموزش و پرورش باشیم چون جایگاه حساسی است و اولین مکانی که افراد بعد از خانواده در آن قرار میگیرند و از آنجا فرهنگ پذیری و جامعه پذیری شروع می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان یزد ضمن تبریک دهه کرامت از اهمیت تحصیل دانش آموزان سخن گفت و افزود: تعلیم و تربیت یک امر مقدس است و خدمت به مردم یک فرصت است.

"مرات امین الرعایا" نیز در ادامه افزود: مسئولیت نوعی امانت است که به انسان واگذار شده و بالاترین و سخت ترین کارها تعلیم و تربیت و سخت تر از آن مدیریت تعلیم و تربیت است.

وی گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و از این امانتی که به دست ما سپرده شده به خوبی استفاده کنیم.

" مرات امین الرعایا " افزود: خدمت به مردم آن هم در زمینه تعلیم و تربیت و علم آموزی از برترین خدمت هاست و زندگی در جهل مانند مرگ است و علم آموزی توفیق الهی است.

وی گفت: انتظار مردم از آموزش و پرورش نسبت به سایر ادارات بیشتر است زیرا بینش جمهوری اسلامی ایران یک بینش فرهنگی است و امروز آموزش و پرورش کشور و استان یزد برمحور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سندی که برگرفته از تعالیم دینی اسلام است بنا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار