فرماندار اسلامشهر: پس از پیروزی انقلاب بزرگترین مبارزات را در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز داشتیم

اسلامشهر(پانا) -فرماندار شهرستان اسلامشهرگفت: شهرستان اسلامشهر با توجه به حضور قومیت و فرهنگ های متعدد از امنیت نسبی خوبی برخوردار است.

کد مطلب: ۹۲۷۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: پس از پیروزی انقلاب بزرگترین مبارزات را در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز داشتیم

مسعود مرسلپور در همایش حافظان و پاسداران حوزه زمین ویژه شهرستان‌های غرب استان تهران در اسلامشهر اظهارداشت: شهرستان اسلامشهر یکهزار و دویست حافظ قرآن دارد و در حوزه ورزش هم در تمامی مسابقات ملی و جهانی دارای جایگاه خوبی می باشد که از آن جمله میتوان به مسابقات پاراالمپیک سال گذشته اشاره کرد.

او گفت : در مسابقات پاراالمپیک در مجموع کسب ۹ مدال، شش مدال رنگارنگ متعلق به افتخار آفرینان این شهرستان بودو از نظر علم و دانش نیز اسلامشهر از جایگاه خاصی برخوردار است.

او در ادامه افزود: شهرستان اسلامشهر با توجه به حضور قومیت و فرهنگ‌های متعدد از امنیت نسبی خوبی برخوردار است.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: در راستای پایگاه و جایگاه معنوی خاص شهرستان،همیشه مورد هدف دشمنان بودیم و دشمنان در سال ۹۸ از طریق فراخوان‌های مختلف قصد به چالش کشیدن شهر را داشتند، اما به لحاظ هوشیاری و تیزبینی مردم اتفاق خاصی رخ نداد.

مرسلپور اذعان داشت: در شهرستان اسلامشهر به لحاظ ارزش افزوده در اراضی تعرضاتی نیز وجود داشته و ما پس از پیروزی انقلاب بزرگترین مبارزات را در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز داشتیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهرگفت: در سایر حوزه‌های اقتصاد معیشتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی با وحدت رویه ای که میان مسئولین و دستگاه‌های مختلف شهرستان اسلامشهر وجود دارد مشکل خاصی نداریم.

فرماندار اسلامشهر به موضوع گرانی‌های اخیر هم اشاره و خاطر نشان کرد: با وجود گرانی‌های موجوددر کشور اصناف و صنایع اسلامشهر با تاسی از پیش زمینه‌های مذهبی و فرهنگی اقداماتی که فضای شهر را دچار التهاب کند را انجام ندادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار