هیچ کاری برتر از حفظ کرامت و حل مشکلات مردم وجود ندارد

بیرجند(پانا) ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عنایت امام رضا(ع) به تمام اهل ایمان است و انسان‌ها موظف هستند هم کرامت خود و هم کرامت دیگران را حفظ کنند.

کد مطلب: ۹۲۷۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
هیچ کاری برتر از حفظ کرامت و حل مشکلات مردم وجود ندارد

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شب گذشته در دیدار با کاروان خدام حرم مطهر رضوی اظهار داشت: عنایت امام رضا(ع) به تمام اهل ایمان است و انسان‌ها موظف هستند هم کرامت خود و هم کرامت دیگران را حفظ کنند.


وی گفت: امروز در شرایط آخرالزمانی و تهاجمات فرهنگی قرار داریم و در این میان نیز کرامت انسانی پایمال می‌شود و برخی انسان‌ها دچار قساوت قلب شده و با آبروی دیگران بازی می‌کنند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام دین کرامت نوع بشر است که خداوند متعال آن را کریم و با عزت آفریده است، افزود: به دنبال حل مشکلات مردم باشیم و هیچ کاری برتر از حفظ کرامت و حل مشکلات مردم وجود ندارد.


عبادی تصریح کرد: تمام ائمه اطهار(ع) بعد از خود روایتی به جای گذاشته‌اند و این روایات و معجزات زنده‌ای هستند که به ارث رسیده است.


وی ادامه داد: امام رضا(ع) به همه انسان‌ها به ویژه به زائران خود عنایت ویژه‌ای دارند و حفظ کرامت انسان‌ها مهم است و نباید کسی را کوچک کنیم.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هیچگاه مردم را تحقیر نکنیم و اگر گره‌ای از کار مردم می‌گشاییم منت نگذاریم؛ گره گشایی، حفظ آبرو و کرامت مردم جز مسائل اصلی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار