از فردا ؛

بازگشت ساعت کار ادارات فارس به روال قبل

شیراز(پانا)-ساعت کار تمامی اداره های استان فارس از روز سه شنبه ۱۸ تیر به روال قبل بازخواهد گشت.

کد مطلب: ۹۲۷۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت ساعت کار ادارات فارس به روال قبل

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دوشنبه اعلام کرد: ساعت کار تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان، فرمانداری ها، بانک ها، شهرداری‌ها و مؤسسه‌های عمومی غیر دولتی از روز سه شنبه هجدهم تیرماه جاری به روال قبل بازخواهد گشت.

در پی این گزارش آمده است: فعالیت دستگاه‌های اجرایی، ادارات، سازمان‌ها و مجموعه‌های خدمات رسان از ساعت ۷ و ۳۰ صبح آغاز و در ساعت ۱۴ و ۳۰ پایان می‌یابد.

در گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار فارس تاکید شده که تمامی دستگاه‌های اجرایی مدیریت صحیح مصرف برق و صرفه جویی حداکثری برای جلوگیری از ایجاد خاموشی در شبکه را مد نظر داشته باشند.
بر اساس این گزارش، تنظیم دمای محیط کار با حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، از مدار خارج کردن سیستم‌های سرمایشی و روشنایی بعد از پایان وقت اداری و استفاده از مولد‌های اضطراری تولید برق در ساعت ۱۱ تا ۱۴ و ۳۰ در فصل تابستان از جمله مواردی است که رعایت آن از سوی تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌ها مورد تاکید است.
وزیر کشور ۱۵ تیرماه جاری اظهار داشت که به جز چهار استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که پیش از این به دلیل شرایط خاص دمای هوا، با تغییر ساعات کار در آن استان‌ها موافقت شده است، در سایر استان‌ها، از جمله تهران، به منظور حفظ کیفیت ارائه خدمت به مردم و مراجعان، هرگونه تغییر در ساعت کار ادارات، ممنوع است.
پیش از این، ساعت کار تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان فارس با هدف صرفه جویی در منابع انرژی از روز یکشنبه نهم تیرماه جاری تغییر کرده بود.
از ابتدای تیر ساعات کار ادارات در ۱۵ شهرستان گرمسیری جنوب استان تغییر کرده بود که این مساله به ۱۴ شهرستان دیگر نیز تعمیم داده شد و همه استان تغییر ساعت کاری را تجربه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار