نظارت اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر روند ارایه خدمت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی

شیراز(پانا)-اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند ارایه خدمات درمانی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ممسنی، از این مرکز بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۲۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نظارت اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر روند ارایه خدمت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه به همراه اعضای هیات رییسه، از بخش های مختلف بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ممسنی مانند اتفاقات، اتاق عمل، NICU و بخش در حال ساخت MRI بازدید کرد.

در این بازدید، بهادر و هیات همراه، ضمن عیادت از بیماران و گفت و گو با بیماران و همراهان آنان، میزان رضایتمندی از خدمات را مورد بررسی قرار دادند.

این بازدید با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،معاون درمان،معاون بهداشت،معاون توسعه مدیریت و منابع،مدیر حراست،مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و مسوولان سلامت شهرستان ممسنی انجام شد.

بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ممسنی با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع و با دارا بودن بخش هایی مانند داخلی، جراحی عمومی، چشم، جراحی گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراحی زنان، اطفال، نوزادان، زایشگاه، ccu، icu ، دیالیز، کولیز، اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، سی تی اسکن و ماموگرافی به بیماران و مراجعان خدمات ارایه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار