رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو خبر داد:

تخلف 28 میلیارد ریالی یک شرکت وارد کننده کالا در ماکو

خبرگزاری پانا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: یک شرکت وارد کننده کالا با ارز مرجع در این شهرستان بیش از 28 میلیارد ریال تخلف کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگاری پانا، ایرج مرندی با بیان اینکه بررسی و رصد فعالیت شرکت های وارد کننده کالا با ارز مرجع در شهرستان ماکو با جدیت هرچه تمام تر ادامه دارد اظهار داشت: در این راستا، اخیراً 12 پرونده تخلفاتی به ارزش 28 میلیارد و 672 میلیون و 723 هزار ریال برای یک شرکت وارد کننده کالا با ارز مرجع در این شهرستان تشکیل شد .

وی افزود: این شرکت وارد کننده به دلیل عدم ارائه مدارک و مستندات جهت واردات کالا با ارز مرجع به ارزش 1 میلیون و 236 هزار و 406 لیر ترکیه و 419 هزار و 660 یورو متخلف شناخته شد .
مرندی نوع کالاهای وارداتی را پارچه لی، درب ضد سرقت آپارتمان، واترپمپ کامل، یراق آلات درب و پنجره دو جداره، اجزاء و قطعات لودر، میل سوپاپ کامیون، لوازم کلاچ سواری، پروفیل ساختمانی، ریل قطعه کابینت، هیدرو موتور، موتور هیدرولیک و جعبه کنترل میکسربتن ذکر کرد .
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو خاطرنشان کرد: پرونده تخلفاتی این شرکت وارد کننده جهت صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار