برخورد جدی دستگاه قضا با آلودگی ها و فساد اداری

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار مقابله قاطع دستگاه قضا با آلودگی‌ها و فساد در سیستم اداری شد.

کد مطلب: ۹۲۷۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برخورد جدی دستگاه قضا با آلودگی ها و فساد اداری

آیت ا... سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آیین تودیع و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با وجود تمامی اقدامات به نقطه مطلوب بازدارندگی در جرایم نرسیدیم.

او با بیان اینکه امنیت جامعه در گرو فعالیت دستگاه قضایی است، اما نباید صرفا این نهاد مسئول عدالت گستری قلمداد شود، گفت: مشروعیت حکومت نیز در دست دستگا قضا است و اینکه اقامه حق شود و یا دفع باطل مسئولیت خطیر دستگاه قضا است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر جامعه دستخوش بی عدالتی شود معنی ندارد که روحانیت خطبه بخواند و نباید غفلت در عدالت گستری چنین شرایطی را فراهم سازد.
عاملی با اشاره به عدم توفیق در بازدارندگی جرایم گفت: این حجم پرونده در دستگاه قضایی زیبنده نظام نیست و باید مجلس، دستگاه قضا، دولت و همه و همه وارد کار شوند و این در حالی است که متاسفانه برخی نهاد‌ها غافل هستند.

او با اذعان به تلاش‌های مطلوب صورت گرفته افزود: یکی از برنامه‌های دشمن این است که نگاه مردم به دستگاه قضایی تغییر یابد و همه ملت برای رسیدن به نقطه بازدارندگی مسئول هستند.

امام جمعه اردبیل خواستار مقابله با فساد و برخی آلودگی‌ها در سیستم اداری شد و تصریح کرد: خواسته اصلی ما از دستگاه قضایی رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های مردم و مقابله با جرایم و مفاسد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار