افتتاح مرکز آموزش هتل داری، پیوند علم و عمل است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از افتتاح بزرگ ترین مرکز آموزش هتل داری غرب کشور در ١٩ و ٢٠ تیرماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز آموزش هتل داری، پیوند علم و عمل است

وهب مختاران در نشست خبری گشایش بزرگترین مرکز آموزش هتل داری غرب کشور با بیان این که مرکز آموزش هتل داری دستاوردی منحصر به فرد و بی نظیر در سطح ملی است، گفت: این مرکز که ساختاری کاملاً آموزشی دارد شامل بخش های مرتبط با تغذیه، صنایع دستی و کارگاه های تولیدی آموزشی و هتل است.
او در ادامه گفت: یکی از مهم ترین کارهای انجام شده، تعامل سازنده با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منظور استفاده از نظر متخصصین این سازمان، مقبولیت افراد آموزش دیده و مدارک اخذ شده در مرکز از سوی سازمان میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای است.
همچنین انعقاد تفاهم نامه در حوزه نان های صنعتی، شیرینی و شکلات با شرکت گلنان پراتوس نماینده کشور بلژیک نیز اقدامی ارزنده است.
مختاران با اشاره به آغاز مطالعات طرح مرکز آموزش هتل داری از سال ٨٤ اظهار کرد: این پروژه با زیربنای ٦٠٠٠ مترمربع در سه طبقه و با ارزش ٣٠ میلیارد تومان ساخته شده است که ظرفیت پذیرش سالیانه ٣٠ هزار نفرساعت در زمینه گردشگری، ٤٠ هزار نفرساعت در زمینه صنایع دستی و ١٥ هزار نفرساعت در زمینه صنایع غذایی را دارد.
مدیرکل اداره فنی و حرفه ای استان گفت: ١٦٣ حرفه ای که در این مرکز ارائه می شود دارای آموزش کوتاه مدت و متناسب با نیازهای روز است که ٥٣ حرفه در حوزه گردشگری، ٣٨ حرفه در حوزه هتل داری و ٦٢ حرفه در حوزه خدمات تغذیه ای شناسایی شده است.
گفتنی است هتلی که یکی از طبقات این مرکز را به خود اختصاص داده است بستری مناسب برای کسب تجربه عملی افراد آموزش دیده زیر نظر مربیان و مدرسین مجرب است.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار