کاروان دوندگان جاده ولایت وارد بهاباد شدند

بهاباد ( پانا) - کاروان دو استقامت «ولایت» که مسیر شلمچه خوزستان تا مشهد مقدس را طی می‌کنند، روز گذشته در میان استقبال مردم و مسئولان بهاباد وارد مرکز این شهرستان شدند.

کد مطلب: ۹۲۷۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کاروان دوندگان جاده ولایت وارد بهاباد شدند

مهدی عجمی نژاد سرپرست کاروان دو استقامت جاده ولایت گفت: اعضای کاروان ششم تیر ماه جاری شلمچه را به مقصد مشهد ترک کردند، و پس از عبور از شهرهای آبادان، اهواز، رامهرمز، بهبهان، دهدشت و اقلید پیش از ظهر امروز وارد بهاباد شدند و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفتند.

وی افزود: اعضای ۲۰ نفری کاروان با هدف احیا و ماندگاری جاده طریق الرضا مسیر حرکت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از مدینه تا مرو را در قالب دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی جاده ولایت طی می‌کنند که بیشترین مسافت آن در استان یزد است.

کاروانیان ولایت در ادامه مسیر خود از شهرهای تفت، یزد، بافق، بهاباد، طبس، بردسکن، کاشمر، نیشابور عبور می‌کنند و ۲۳ تیر ماه وارد مشهد مقدس می‌شوند.

سرپرست کاروان یادشده با اشاره به اینکه این کار برای دهمین سال متوالی انجام می‌شود، گفت: حرکت کاروان نقطه عطفی بین مردم برای ترویج فرهنگ رضوی و تمدن اسلامی است.

اعضای کاروان در بدو ورود به بهاباد مورد استقبال محمد هوشمند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و اقشار مختلف مردم قرار گرفتند.

هوشمند با اشاره به استقبال گرم و صمیمی مردم روستاها در مسیر حرکت کاروان اظهار کرد: با توجه به استمرار این حرکت فرهنگی و مذهبی و عشق و علاقه مردم به ساحت قدسی امام مهربانی‌ها، بعضاً مردم در مسیر حرکت کاروان ساعت‌ها چشم انتظار حضور دوندگان بودند تا از آن‌ها در حد وسع و توانشان پذیرایی و استقبال کنند.

خبرنار : مهدی اخوان بهابادی

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار