امام جمعه درمیان :وجود خدام رضوی در خراسان جنوبی نسیم رأفت و مهربانی را به ارمغان آورده است

درمیان (پانا) ـ امام جمعه درمیان گفت : امروز وجود خدام رضوی در استان و شهرستان مرزی درمیان نسیم رأفت و مهربانی و عطوفت را به ارمغان آورده و مردم در دهه کرامت از نسیم امام مهربانی‌ها استفاده می‌کنند.

کد مطلب: ۹۲۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه درمیان :وجود خدام رضوی در خراسان جنوبی نسیم رأفت و مهربانی را به ارمغان آورده است

حجت الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه درمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:چه بسا افرادی که گرفتاری‌هایی دارند نیز گرفتاری‌های آن‌ها حل می‌شود و میثاق نامه‌ای را با امام رئوف امضا می‌کنند و این حضور خدام رضوی در مناطق مختلف کار فرهنگی و معنوی بسیار مهمی است.


خزاعی تصریح کرد: افرادی که نمی‌تواند زیارت امام رضا(ع) بروند پرچم حضرت را زیارت می‌کنند و امیدواریم مردم و مسئولان همکاری لازم را با خدام رضوی داشته باشند تا در برنامه ریزی‌های بهتر استفاده معنوی بهتری داشته باشیم.


او ادامه داد: از تولیت آستان قدس رضوی نیز باید تقدیر و تشکر کرد به دلیل خدمات ارزنده‌ای که ارائه می‌دهند و غیر از مسائل معنوی از جمله محرومیت زدایی و بسته‌های غذایی و اقدامات فرهنگی در تمام عرصه‌ها به فکر مردم هستند.


امام جمعه درمیان خاطرنشان کرد: اقدامات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی که آستان قدس رضوی انجام می‌دهد کمتر از خدمات دولت نیست و به طور قطع این اقدامات نیز مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.


خزاعی اظهار کرد: از طرفی حضور کاروان خدام رضوی در مناطق مختلف این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که اگر در روزی امام رضا(ع) در تبعید بودند و خلفا نمی‌گذاشتند با مردم ارتباط برقرار کنند اما بعد از سال‌ها مردم اینگونه از پرچم استقبال می‌کنند و این نشان حق بودن است که حق هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود و همه دشمنان بدانند نور حق خاموش شدنی نیست.


او افزود: اما باطل مدت اندکی جولان می‌دهند ولی نابود می‌شود و امروز انقلاب اسلامی در مسیر ائمه اطهار(ع) به مسیر خود ادامه می‌دهد و آنچه که نابودشدنی است حرکت دشمنان و باطل خواهد بود.


امام جمعه درمیان گفت: پیام دیگر حضور خدام رضوی نیز پیام مهربانی مردم با یکدیگر است چرا که آستان قدس رضوی در این کاروان‌ها بسته‌های غذایی را به فقرا و نیازمندان می‌دهد و مردم نیز همواره در کنار آستان قدس رضوی یاری گر فقرا و ضعفا باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار