گردهمایی آموزشی - توجیهی روسای انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور در سنندج آغاز شد

سنندج(پانا)-آئین افتتاحیه همایش توجیهی و آموزشی روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور، صبح امروز با حضور عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، مسئولین و دست اندرکاران این اداره کل، مدیرکل آموزش و پرورش استان و روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان کشور، در سالن آمفی تئاتر باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی آموزشی - توجیهی روسای انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور در سنندج آغاز شد

نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ،در این گردهمایی با اشاره به اینکه این همایش توجیهی و آموزشی به مدت سه روز در استان کردستان برگزار می شود؛ هدف اصلی برگزاری این همایش را تشریح اهم فعالیت ها و برنامه های انجمن اولیا و مربیان در طول سال جاری عنوان کرد و گفت: دوره آموزشی با محوریت نحوه اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای روسای انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور برگزار می شود.

همچنین رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این گردهمایی به بیان مطالبی در خصوص اهمیت و نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس پرداخت و اظهار داشت : انجمن های اولیا و مربیان از قطب های اساسی در نهادینه کردن تربیت و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت و ارتباط مستحکم بین اولیا و مربیان هستند.

وی با اشاره به اینکه در همه کشورهای دنیا انجمن اولیا و مربیان مقوله بااهمیتی است؛ گفت: در جوامع پشرفته نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس بسیار پررنگ تر دیده شده است.

گفتنی است گردهمایی توجیهی و آموزشی روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور به مدت سه روز از روز دوشنبه 17 لغایت چهارشنبه 19 تیرماه 98 در سالن آمفی تئاتر باشگاه فرهنگیان شهر سنندج برگزار می شود و این همایش به صورت دوره آموزشی است که از سوی دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار