استاندار ایلام: رییس جمهور بعد از اربعین به ایلام سفر می کند

ایلام (پانا)_ استاندار ایلام عصر روز گذشته در همایش بزرگداشت روز دهیار در سالن فنی و حرفه‌ای استان ایلام از اجرای برنامه سفر رییس جمهور ب ایلام بعد از اربعین خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار ایلام: رییس جمهور بعد از  اربعین به  ایلام  سفر می کند

قاسم سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: رییس جمهور در سفر خود به استان ایلام طرح‌های قابل بهره برداری را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کنند، که این طرح‌ها که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و صنعت هستند بر رونق اقتصادی استان ایلام، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار استان تاثیر گذار و افق روشنی در فردای ایلام هستند.

وی افزود: در این سفر بسیاری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در حوزه نفت وگاز و پتروشیمی کلنگ زنی و افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

استاندار ایلام گفت: میدان نفتی «دانان»، پروژه لرزه‌نگاری «ایوان و چرداول»، پروژه «p.p پتروشیمی ایلام»، اتصال شبکه ریلی ایلام از برنامه‌های افتتاح و آغاز به کار و مورد بهره برداری در سفر رئیس جمهور به ایلام است.

سلیمانی دشتکی در ادامه افزود: «شرکت بزرگ استیل کورد»، «شرکت فولاد گستر آتنا» و« شرکت کوشای غرب» از پروژه‌های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور به ایلام هستند.

اضافه می شود سفر رییس جمهور به ایلام که مژده اخبار خوب اجرایی برای ایلامی ها در حوزه های مختلف دارد، قرار بود که در پایان ماه مبارک رمضان انجام شود اما تاکنون این سفر به فرجام نرسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار