رئیس اداره امور مالیاتی اردستان: شهرستان اردستان رتبه اول وصول مالیات‌های مستقیم را دارد

اردستان (پانا) - رئیس اداره امور مالیاتی اردستان گفت: شهرستان‌ اردستان در وصول مالیات‌های مستقیم با دارا بودن بیش از ۱۰۰ درصد وصولی در جایگاه اول استان اصفهان قرار دارد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره امور مالیاتی اردستان: شهرستان اردستان رتبه اول وصول مالیات‌های مستقیم را دارد

محمد صادقی، در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اظهار کرد: رسانه‌ها و مردم، ارکان اصلی توسعه فرهنگ مالیات در جامعه هستند که امیدواریم با همکاری اداره امور مالیاتی، رسانه‌ها و توجه مردم، این فرهنگ روز به روز در شهرستان تقویت شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مالیات ابزاری برای اعمال سیاست‌های اقتصادی است نه ابزاری برای کسب درآمد، برای حمایت از فعالیت‌های مولد اقتصادی و تولید اشتغال و سرمایه‌گذاری در اردستان، تشویق‌ها و معافیت‌های مالیاتی برای تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور مالیاتی اردستان با بیان اینکه بیشترین مراجعه‌کنندگان در اداره مالیات اردستان موضوع ارث و یا املاک هستند، گفت: امسال افزایش رسیدگی به اظهارنامه نداشتیم. در سال ۱۳۹۷ به حدود ۲۰۵۷ اظهارنامه رسیدگی شده است که نسبت به سال گذشته آن، افزایش ۲ درصدی داشته است.

صادقی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ نفر صاحبان مشاغل خانگی با مراجعه به اداره امور مالیاتی اظهار داشتند که فقط از تسهیلات این نوع مشاغل استفاده کردند، گفت: اکثر مشاغلی که از تسهیلات این بخش استفاده کردند و در سال ۹۶ و ۹۷ فعال بودند امسال تعطیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار