محمد صیدلو: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیروی انسانی متخصص و کارآمد را ارزشمندترین سرمایه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران است

با حضور علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ومحمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست روسای ادارات دوره دوم متوسطه کل کشور در سالن همایش اردوگاه شهید منتظری شهریاربرگزار شد.

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با خیر مقدم به همه شرکت کنندگان در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌ها، سرمایه‌های تاریخی مذهبی و گردشگری شهرستان‌های استان تهران، و وجود مشکلات و معضلات متعدد، موفقیت‌های حاصل در نظام تعلیم و تربیت این استان را بسیار ارزنده برشمرد و اظهار داشت: ما با داشتن 3 هزار مدرسه دولتی و بیش از 50 هزار همکار فرهنگی، جمعیتی بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز را باید ساماندهی کنیم که کار بسیار دشواری است.

او در ادامه با اشاره به حضور بیش از 112 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در کنار دیگر دانش‌آموزان در این استان، افزود:میانگین تراکم دانش‌آموزی در کشور عدد 24 است که ما در این استان عدد 32 را داریم و با توجه به مهاجرپذیر بودن استان، سالانه 30 هزار دانش‌آموز به جمعیت‌مان اضافه می‌شود که خود این موضوع مستلزم ساخت یک هزار کلاس درس جدید در این استان است.

این مقام مسول نیروی انسانی را ارزشمندترین سرمایه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران عنوان کرد و گفت: با تمام محدودیت‌هایی که در این استان وجود دارد، توانسته‌ایم با همت همه همکارانم موفقیت‌های ارزنده‌ای در حوزه تعلیم و تربیت کسب کنیم که قدردان زحمات همه این عزیزان هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار