جلسه کار گروه ساماندهی مواد و منابع آموزشی برگزار شد

ارومیه (پانا)- دومین جلسه کار گروه ساماندهی مواد و منابع آموزشی تیرماه 98 در اتاق معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کار گروه ساماندهی  مواد و منابع آموزشی برگزار شد

بهزاد باقرزاده معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پورش استان در این جلسه اظهار داشت: اجرای برنامه های عملیاتی زیر نظام های سند تحول بنیادین و تلاش جهت مدرسه محوری اولویت اصلی اداره کل است و ضمن جلوگیری از اجرای سایر برنامه های غیرمرتبط در مدارس، از تمامی فعالیت­های تسهیل کننده برنامه های علمیاتی مرتبط با زیر نظام ها حمایت کامل به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: شورای بررسی محتوا و کارگروه ساماندهی مواد و منابع آموزشی استان در جهت کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی مرتبط با برنامه های زیر نظام ها از طرح ها و فعالیت های غنی و علمی مرتبط با این حوزه حمایت خواهد نمود.

هم چنین در این جلسه اعضا بر توانمندسازی نیروی انسانی به ویژه نیروهای حوزه پرورشی در ارتباط با استعدادیابی و پرورش توانایی ها و استعدادهای دانش آموزان در زمینه های سرود، فعالیت ادبی، شعر و هم چنین ارائه آموزش های لازم و تخصصی در تابستان امسال تأکید کردند.

در این جلسه ضمن اشاره به راهکار 3-6 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در خصوص «ایجاد موزه به منظور فراهم آوردن زمینه مشاهده و تجربه فزون تر دانش آموزان و عینی تر کردن محتوای آموزشی کتب درسی»، اعضا جلسه بر حفاظت و نگاه داشت موزه مدرسه 22 بهمن به دلیل قدمت تاریخی آن تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار