آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد

تهران (پانا) - با حضور قائم مقام و مدیران معاونت سیما، آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، آیین تکریم محمدحسین محمدزاده مدیر سابق و معارفه جواد شیخ اکبری مدیر جدید شبکه قرآن و معارف سیما، با حضور دکتر رضا پورحسین قائم مقام، مرتضی حسیبی طاهری مشاور اجرایی و مدیر دفتر، سید محمد اسلامی مدیرکل اداری و مالی و حمیدخواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما و همکاران شبکه در محل سالن جلسات این شبکه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر پورحسین قائم مقام معاونت سیما ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محسن عرفاتی در دوران تصدی این شبکه به عنوان سرپرست، از اقدامات ارزشمند محمدحسین محمدزاده به نیکی یاد کرد و گفت: ایشان زحمات گرانقدر و ارزشمندی را هم در شبکه قرآن و معارف و هم در شورای معارف سیما متقبل شدند که از این رو از وی تشکر و قدردانی می کنیم.

پورحسین در ادامه با خیرمقدم به جواد شیخ اکبری به عنوان مدیر جدید شبکه قرآن و معارف سیما، وی را از نیروهای انقلابی و ارزشی و پرسابقه در تولید برنامه های مختلف رسانه ملی خواند و بیان کرد: امیدواریم با حضور ایشان و کمک همه مدیران و همکاران شاهد اتفاقات خوب در این شبکه قرآنی و معارفی باشیم.

قائم مقام معاونت سیما با اشاره به برخی از مواردی که معاون محترم سیما در حکم جواد شیخ اکبری آورده است، گفت: وظیفه اصلی رسانه و به خصوص شبکه قرآن و معارف ترویج انس با قرآن کریم و حفظ قرآن در جامعه و استفاده از زبان هنر برای انتشار مباحث قرآن و معارف برای قشرهای مختلف است، به همین دلیل انتظار از این شبکه بالاست.

در ادامه این جلسه محمدحسین محمدزاده مدیر سابق شبکه قرآن و معارف سیما، با آرزوی موفقیت برای شیخ اکبری در ادامه راه، خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) را افتخار برای خود و هر فردی که در این حوزه فعالیت دارد خواند و گفت: در حال حاضر شبکه قرآن از دید ارگان ها و سازمان های قرآنی تنها یک شبکه تلویزیونی نیست، بلکه یک نهاد موثر در جامعه هست و باید برای اتقای آن کوشید.

جواد شیخ اکبری مدیر جدید شبکه قرآن و معارف سیما نیز در بخشی از این مراسم به اهداف و رویکردهای پیش روی این شبکه اشاره کرد و گفت: شبکه قرآن یک شبکه کاملاً تخصصی به لحاظ موضوع است ولی مخاطب آن عام است چون قرآن و معارف برای عموم مردم است و از این رو می بایست این شبکه را به شبکه مرجع قرآنی و معارفی برای مردم تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: مفاهیم عمیق قرآن به عنوان کتاب زندگی و معارف ناب اسلام باید در تمام وجوه زندگی مردم جاری شود و این رسالت مهم این شبکه است.

مدیر جدید شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، نقش این شبکه در تبیین مبانی این بیانیه را مهم خواند و افزود: این شبکه نقش محوری در گفتمان سازی و تحقق گام دوم دارد‌.

در انتها دکتر پورحسین قائم مقام معاونت سیما با اهدای حکم جواد شیخ اکبری از زحمات محمدحسین محمدزاده و حجت الاسلام محسن عرفاتی سرپرست شبکه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار