تالاب استیل عباس آباد یک فرصت بی نظیر در آستارا

رشت (پانا) - سرپرست استانداری گیلان گفت: تالاب استیل عباس آباد یک فرصت بی نظیر و بسیار مهم در شهرستان آستارا است.اب استی

کد مطلب: ۹۲۷۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تالاب استیل عباس آباد یک فرصت بی نظیر در آستارا

سرپرست استانداری گیلان در شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور برخی مدیران استانی و معاونین تعدادی از ادارات کل استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران باید با اولویت بندی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

ارسلان زارع با بیان اینکه تصمیمات و مصوبات این جلسات باید با جدیدیت پیگیری شود، ادامه داد: در این سفر بازدید هایی انجام شد که از نزدیک و در حضور مدیران مرتبط، مسایل و موانع پروژه ها بررسی گردید و راهکارهای لازم ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه باید موانع مرتبط با احداث سد ملاهادی و آب آشامیدنی آستارا مرتفع شود افزود: مشکلات موجود در بخش های فاضلاب و بیمارستان آستارا غیر قابل توجیه است.

زارع در بخش دیگر سخنان خود بر تسریع لایروبی اسکله آستارا تأکید کرد و گفت: اعتبارات لازم برای تجهیز بخشی از پروژه بزرگ آمفی تئاتر 750 نفری ارشاد آستارا اختصاص می یابد.

وی تالاب استیل عباس آباد را یک فرصت در شهرستان دانست و تصریح کرد: می توان با استفاده از توان بخش خصوصی با حفظ الزامات محیط زیست و ارتقای چشم انداز آن گام های بزرگی برداشت.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه در حوزه ورزش، سهم اعتباری بسیار خوبی را داریم، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از این اعتبارات، پروژه های ورزشی شهرستان تقویت می شود.

وی تعریض جاده آستارا - اردبیل را از الزامات و مطالبات مرم برشمرد و افزود: باید همه زیرساخت های مرتبط در شهرستان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار