افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش میانه،

راهیابی دانش آموز میانه ای به مسابقات کشوری شنا

میانه (پانا)-طبق اعلام انجمن شنای آموزش و پرورش استان آرین خداخواه دانش آموز میانه ای منتخب اعزام به مسابقات کشوری شد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموز میانه ای به مسابقات کشوری شنا

طی اطلاعیه انجمن شنای آموزش و پرورش استان آرین خداخواه دانش آموز دبیرستان شاهد فجر منطقه میانه، پس از شرکت در مسابقه رکوردگیری به میزبانی انجمن شنای آموزش و پرورش استان، موفق شد در لیست منتخبین اعزامی به مسابقات دانش آموزی کشوری شنا که به میزبانی شهر کرد خواهد بود قرار بگیرد.

این مسابقات رکوردگیری در سه رده سنی ۱۳ - ۱۴ سال و در دو ماده کرال سینه ماده ۱۰۰ متر ، ۱۰۰ متر پروانه، 14 تیرماه امسال در استخر فرهنگیان تبریز برگزار شد.

متن پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش میانه برای کسب موفقیت ورزشی دانش آموز میانه ای:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش و موفقیت دانش آموز گرامی آرین خداخواه از دبیرستان شاهد فجر میانه درجهت موفقیت و کسب جواز حضور در مسابقات کشوری شنا را به دانش آموز عزیز و تمامی دانش آموزان پر تلاش، فرهنگیان دلسوز و خانواده های بزرگوار منطقه صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردیداین گونه موفقیت ها جز در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری و دعای خیر والدین به دست نخواهد آمد ، در این راستا نقش معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا شایسته است همه ما شکرگزارالطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت های آن عزیزان باشیم.

لذا اینجانب موفقیت این دانش آموز گرامی را تبریک عرض نموده و از خداوند دانا و حکیم برایشان توفیق روزافزون و ایامی شاد آرزومندم.باشد که این افتخار ، نقطه عطفی در مسیر تحول و پیشرفت علمی و ورزشی فرزندان این خطه از ایران عزیزمان گردد.

ساجدی فر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار