به منظور گسترش فرهنگ پژوهش و ارائه یافته‌های تحقیقات حوزه تعلیم و تربیت صورت می گیرد:

برگزاری نشست‌های علمی‌ و پژوهشی ویژه فرهنگیان استان در تابستان 98

مشهد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری نشست‌های علمی‌- پژوهشی ویژه فرهنگیان استان در تابستان 98 به منظور گسترش فرهنگ پژوهش و ارائه یافته‌های تحقیقات حوزه تعلیم و تربیت خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست‌های علمی‌ و  پژوهشی ویژه فرهنگیان استان در تابستان 98

سعید صالح معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این خصوص گفت: گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان در راستای انجام وظایف خود و به منظور گسترش فرهنگ پژوهش و ارائه یافته‌های تحقیقات حوزه تعلیم و تربیت، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های علمی‌-پژوهشی در تابستان 98 نموده است.

وی افزود: همکاران محترم می توانند برای شرکت در نشست های علمی پژوهشی از طریق ثبت نام در سایت www.ptta.razavi.medu.ir اقدام نمایند.

صالح در ادامه گفت: همچنین در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی اولین کارگاه تخصصی ساخت فیلم، ویژه همکاران و دانش آموزان فیلم ساز، در روز شنبه 22 تیرماه 98 در محل پژوهشکده عباس زادگان از ساعت 9 الی 11 صبح برگزار می گردد و شایسته است مدیران ادارات آموزش و پرورش ترتیبی اتخاذ نمایند تا کارشناسان محترم پژوهش و کارشناسان پیگیری گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی به همراه همکاران و دانش آموزان فیلم ساز آن اداره، در جلسه حضور بهم رسانند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی بررسی روند جشنواره بین المللی فیلم رشد و همچنین تکنیک های ساخت فیلم را دو محور اصلی برگزاری این کارگاه ها برشمرد و گفت: کارشناسان محترم پژوهش و همچنین کارشناسان پیگیری گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی ادارات آموزش و پرورش بایستی اسامی معلمان و دانش آموزان فیلم ساز آن اداره را که در کارگاه شرکت می کنند، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 19 تیرماه 98 برای گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی ارسال نمایند.

گفتنی ست اولین کارگاه علمی-پژوهشی در روز دوشنبه 17 تیرماه 98 در محل پژوهشکده عباس زادگان از ساعت 8:30 تا 12:30 با موضوع تغییر رفتار دانش‌آموزان در کلاس درس برگزار خواهد شد و به همکاران شرکت کننده در این نشست گواهی حضور ارائه خواهد شد.

عناوین و تاریخ برگزاری کارگاه ها و نشست های علمی پژوهشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار