گردهمایی سالانه مدیران ، معاونین و مدیرآموزگاران منطقه جلگه برگزار شد

اصفهان (پانا) - گردهمایی سالانه مدیران ، معاونین و مدیرآموزگاران منطقه جلگه با موضوع مدرسه محوری و رهبری آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی سالانه مدیران ، معاونین و مدیرآموزگاران منطقه جلگه برگزار شد

گردهمایی سالانه مدیران، معاونین و مدیر آموزگاران منطقه جلگه با موضوع مدرسه محوری و رهبری آموزشی با حضور ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، عسکری رییس اداره سنجش این اداره کل و اعتباریان مشاور مدیرکل در ستاد راهبری نظام مدرسه محوری استان اصفهان در محل تالار نمونه دبیرستان امام سجاد (ع) هرند برگزار شد.
در این برنامه ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر مدرسه محوری و جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: خلاقیت، تصمیم سازی و انگیزه با وجود مدرسه محوری شکل می گیرد.
در ادامه اعتباریان مشاور مدیر کل در ستاد راهبری نظام مدرسه محوری استان اصفهان اظهار داشت: مدرسه محوری باید با رویکرد تمرکز زدایی و تفویض اختیار به مدارس در راستای سند تحول بنیادین عملیاتی شود.
سپس عسکری رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به وضعیت امتحانات نهایی منطقه جلگه به بررسی وضعیت منطقه با دیگر ادارت استان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار