کیفیت، مهره گم شده صنعت گردشگری کشور

همدان (پانا) - مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در نشست خبری گشایش بزرگترین مرکز آموزش هتل داری غرب کشور، کیفیت ارائه خدمات را به عنوان یک عامل مستمر برای جذب گردشگر، گم شده صنعت گردشگری عنوان کرد و آن را دارای اهمیت بالا برای پیشرفت این صنعت دانست.

کد مطلب: ۹۲۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت، مهره گم شده صنعت گردشگری کشور

علی مالمیر با اشاره به زیرساخت های بسیار نامناسب صنعت گردشگری در کشور گفت: با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران در صنعت گردشگری و روند صعودی جایگاه آن، نیازمند ایجاد زیرساخت هایی قوی در این صنعت هستیم.
او با بیان این که استان همدان نیز در حوزه گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: برای پیشرفت صنعت گردشگری در کشور باید الزاماتی فراهم شود که اولین قدم در این راستا، فراهم کردن زیرساخت های مناسبی است که منجر به پیشرفت این صنعت خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در صنعت گردشگری گفت: یکی از مهم ترین زیرساخت ها در این حوزه، نیروی انسانی است که اصلی ترین سرمایه هر سازمان یا پایگاه فرهنگی اقتصادی محسوب می شود.

مالمیر اداره آموزش فنی و حرفه ای را یکی از ظرفیت های مهم کشور در زمینه آموزش نیروی انسانی دانست و تصریح کرد: باید هر چه سریع تر به مقوله آموزش افراد پرداخته و راه رسیدن به نتایج را کوتاه تر کنیم چراکه شرط رسیدن به صنعت گردشگری شکوفا، داشتن نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متبحر است که باید در طول زمان، آموزه های به روز را نیز فراگیرد.

او با بیان این که ظرفیت های گردشگری استان همدان ایجاب می کند که توسعه آن برمبنای توسعه گردشگری صورت پذیرد، اظهار کرد: زیرساخت های فیزیکی و تخصصی مرتبط با گردشگری در استان همدان پیشرفت خوبی داشته اما هنوز به نقطه مطلوب خود نرسیده است.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار