کشف ۲۳۰ قوطی روغن موتور تقلبی از یک تعویض روغنی

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، از کشف ۲۳۰ قوطی روغن موتور تقلبی و غیرمجاز در یک واحد صنفی در غرب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲۳۰ قوطی روغن موتور تقلبی از یک تعویض روغنی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ تقی افرند به تشریح این خبر پرداخت و اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن غرب تهران درباره توزیع روغن موتور تقلبی در یک واحد تعویض روغنی، تیمی از کارشناسان این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، مالک این واحد صنفی اقدام به فروش روغن موتور تقلبی و غیر مجاز در قالب یکی از برندهای معتبر در واحد صنفی خود می‌کند.

وی افزود: پس از تأیید خبر و هماهنگی‌های انجام شده مرجع قضائی و مسئولان اتحادیه صنف روغن و لاستیک، مأموران پلیس اماکن برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شده و در بازدید از این واحد صنفی، کارشناسان صنف و اتحادیه مربوطه، توزیع روغن موتور تقلبی را در آن محل تأیید کرد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس پایتخت، تصریح کرد: با تایید این موضوع، مالک این واحد صنفی به جرم توزیع کالای تقلبی بازداشت و با دستور سرپرست دادسرای ناحیه ۳۳ تهران، واحد صنفی مذکور تا اطلاع بعدی پلمپ شد.

سرهنگ افرند، بیان داشت: در بازرسی از این تعویض روغنی، ۲۳۰ قلم انواع روغن‌های تقلبی و غیرمجاز به ارزش تقریبی ۲۳ میلیون تومان و تعدادی دستگاه پلمپ قوطی‌های روغن موتور، کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار