معاون آموزش ابتدایی آموزش پرورش دشتستان خبر داد؛

آغاز فعالیت پایگاههای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان

دشتستان،بوشهر(پانا)_معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دشتستان گفت: از دهم تیرماه چهار پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در دشتستان راه اندازی شد.

کد مطلب: ۹۲۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت پایگاههای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان

محمد جعفر اسدی برازجانی به همراه امید آورند کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ضمن بازدید از فعالیت پایگاه های طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی اظهار داشت:دو پایگاه شهید جاوید کازرونی و رازی (سطح الف) در برازجان روزانه 42 نوآموز و پایگاه های حضرت رقیه تنگ ارم و نوید کلمه (سطح ب) روزانه 28 نوآموز را سنجش خواهند نمود.

وی تصریح کرد: نوآموزان در این طرح مورد سنجش بینایی، شنوایی، جسمانی ، هوش، دهان و دندان و تحصیلی قرار می گیرند.

اسدی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان در صورت قبولی برای ثبت نام به مدارس معرفی و درصورت داشتن مشکل، جهت ارزیابی دقیق به پایگاه تخصصی سنجش سلامت ارجاع می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی دشتستان اظهار کرد: پیش بینی می شود حدود 2500 نوآموز جهت ورود به پایه اول ابتدایی سال تحصیلی 98/99 در این طرح شرکت نمایند.

اسدی برازجانی ضمن تقدیر از تلاش های کلیه همکاران، مدیران و معاونین مدارس گفت: نوبت‌گیری از طریق سیستم الکترونیکی انجام می گردد و والدین باید در همان مدارسی که فرزندان خود را ثبت نام می‌کنند نسبت به نوبت گیری زمان سنجش اقدام تا به نزدیک‌ترین پایگاه ارجاع داده شوند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها در زمان تعیین شده در محل اجرای این طرح حضور داشته تا از هرگونه تداخل در برنامه‌ها و مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

گفتنی است ثبت نام دانش آموزان متقاضی ورودی پایه اول از تاریخ بیستم خردادماه آغاز شده است. همچنین دانش آموزانی که در دوره پیش دبستانی طرح سنجش سلامت را گذرانده اند نیاز به حضور مجدد در آن ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار