حسینی: به کارگیری نیروی آزاد در واحدهای دولتی تحت هر عنوان ممنوع است

تهران (پانا) – سید ولی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، در جلسه شورای معاونین از اهمیت توانمند سازی نیروی انسانی و عدم به کارگیری نیروی آزاد در واحدهای دولتی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: به کارگیری نیروی آزاد در واحدهای دولتی تحت هر عنوان ممنوع است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه شورای معاونین، با حضور سیدولی حسینی، مدیرآموزش و پرورش منطقه 15 و اعضای شورای معاونین با موضوع بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس و امور جاری منطقه در دفتر مدیریت برگزار شد.

طی این جلسه، سید ولی حسینی بر ادغام رشته محل های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و رعایت تراکم تاکید کرد. وی تلاش درجهت ارتقاء و توانمند سازی نیروی انسانی با برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت را از ملزومات دانست و به کارگیری نیروی آزاد در واحدهای دولتی تحت هر عنوان را ممنوع اعلام کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، صدور یا تمدید حکم یا ابلاغ مدیرغیر همجنس در مدارس غیر دولتی را ممنوع دانست و گفت: در مدارسی که علاوه بر معاون اجرایی متصدی سایت تعلق می گیرد صرفا یک عنوان تعلق می گیرد و ساعت تدریس معاونین مدارس 6 ساعت (به غیر از معاونین مدارس استثنایی)، سرپرست بخش هنرستان ها 8 ساعت و مشاوران 6 ساعت اعلام کرد و رعایت تراکم در کلاس ها را یادآور شد و تقسیم ساعت موظف آموزگاران ابتدایی جهت تکمیل ساعت تقلیل سایر کلاسها را غیرقانونی اعلام کرد.

وی همچنین از مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی در دو گروه در روز سه شنبه 18 تیرماه خبر داد.

در ادامه خوئینی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: در بحث آیتم های برنامه ریزی برای منطقه بر اساس سند تحول بنیادین با توجه به موارد مشابه و مشترک لازم است جلسه ای با دیگر معاونین تشکیل شده تا از موازی کاری جلوگیری شود.

خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی نیز ضمن اشاره به رعایت تراکم در ثبت نام، به کارگیری مدیر غیرهمجنس در مدارس غیردولتی را ممنوع اعلام کرد و اذعان داشت: 3 هزار و 268 نفر از ابلاغ همکاران صادر شده و تا پایان تیرماه نسبت به صدور کلیه کارکنان در سیستم بکفا اقدام خواهد شد. اگر درجه بندی مدرسه به درستی انجام شود نسبت تعداد دانش آموز به کارکنان تخصصی نیز رعایت خواهد شد.

لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه، از آزمون مدارس فرهنگ در 18 تیرماه و آزمون نمونه پایه یازدهم و دوازدهم در 23 تیرماه خبرداد و گفت: در مورد هدایت تحصیلی از 7 هزار و 205 نفر، حدودا برای 20 نفر فرم 7 و9 هدایت تحصیلی صادر نشده است که پیگیر حل مشکل هستیم. وی همچنین اعلام کرد: 2 هزار و 370 نفر پیش ثبت نام در مدارس هیات امنایی داشتیم که 470 نفر پذیرفته و به خانواده ها ابلاغ می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار