برگزاری کلا س خبرنگاری پانا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور

نیشابور ( پانا )- دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 نیشابور از کلاسهای خبرگزاری پانا در تابستان استقبال خیلی خوبی داشتند.

کد مطلب: ۹۲۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  کلا س خبرنگاری پانا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  نیشابور

محمد کاظم کول ابادی خبرنگار پیشکسوت پانا خراسان رضوی در این باره گفت: در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با استعداد با هماهنگی های انجام شده یک دوره کلاس خبرنگاری دوره مقدماتی در طول تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 نیشابور برگزار می شود.

وی افزود: حجم بالای برنامه های اوقات فراغت بدون توجه به کیفیت به نتیجه نخواهد رسید و برای دانش آموزان در طول هشت هفته از تعطیلات تابستان، باید برنامه های با کیفیتی در نظر گرفته شود که کلاس خبرنگاری یکی ازان برنامه های ارشمند است

کول ابادی برگزاری کلاسها ی خبر نگاری پانا را مهارت آموزی با هدف زمینه سازی برای کار آفرینی واشتغال در آینده معرفی نمود و افزود: خدا را شاکرم که توفیق داد در مدت بیش از 18 سال خدمت در خبرگزاری پانا 43 دانش آموز با استعداد را آموزش و تحویل جامعه رسانه ای شهرستان، استان و کشور نمایم.

وی ایجاد انگیزه و فعالیتهای جنبی حاشیه برگزاری کلاس را مهترین رکن جذب دانش آموزان برشمرد و افزود: در کنار برگزاری کلاسها ارزش گذاری به دانش آموزان و حرفه خبرنگاری می تواند انگیزه فعالیتهای خبری در دانش آموزان را تقویت و به سوی اهداف برنامه ریزی شده سوق دهد

خبر نگار پانا خراسان رضوی ادامه داد: خانواده ها می توانند در شکوفائی استعداد فرزندان نقش بسزائی داشته باشند و در جهت جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی دشمنان و آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی گام موثری برای فرندان خود بردارند.

شایان ذکر است کلاسهای آموزش خبرنگاری پانا با حضور افتخاری مربی خبرگزاری پانا خراسان رضوی در روزهای یکشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 نیشابور واقع در بلوار جانبازان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار