حضوربیش از یک هزار نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از حضور بیش از یک هزار نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور دراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حضوربیش از یک هزار نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در اردبیل

منصور صاحب درجلسه شورای آموزش و پرورش استان، مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور را در رشته های والیبال و فوتسال به عنوان یک رویداد ملی و سراسری یاد کرد و گفت: از اوایل مرداد استان اردبیل میزبان مسابقات کشوری ورزش دانش‌آموزی در رشته فوتسال و والیبال خواهد بود که با تمهید مقدمات سعی بر این است تا این میزبانی به شکل شایسته انجام شود.

اوادامه داد: بعد از دو دوره میزبانی مسابقات ورزشی در بخش علمی - تخصصی دبیران تربیت بدنی و جشنواره الگوهای برتر تدریس در این رشته امسال وزارت آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی و سلامت از بین 27 استان کشور اردبیل را به عنوان میزبان مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزی معرفی کرده تا ما بتوانیم این رویداد را در اوایل مرداد در استان اردبیل برگزار کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان به فعالیت کمیته‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در رشته فوتسال از 31 استان کشور تعداد 372 ورزشکار در اردبیل حاضر خواهند شد و در رشته والبیال نیز از 31 استان کشور 433 نفر در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

صاحب با قدردانی از همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی به ویژه ورزش و جوانان و مجموعه‌های آموزشی و دانشگاهی بیان کرد: ما مسابقات فوتسال را در دو سالن دانشگاه پیام نور و امام خمینی (ره) و والیبال را در سالن ورزشی رضازاده و تختی میزبانی خواهیم کرد.

او گفت: در مجموع بیش از یک هزار و 42 نفر در این رویداد اعم از ورزشکاران، داوران، مربیان، ناظران و میهمانان وزارتی حضور پیدا خواهند کرد که نسبت به تدارک محل اسکان آنها در دانشگاه محقق اردبیلی، مرکز رفاهی فرهنگیان استان، مدرسه شبانه‌روزی الزهرا و همچنین دانشگاه فرهنگیان اقدام شده تا با یک برنامه‌ریزی مناسب زمینه اجرای مطلوب و شایسته فراهم آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار