یوسف بهارلو: سیستم ثبت و توزیع کتب درسی به روش سنتی با توسعه دولت الکترونیک از هم فاصله گرفتند

تهران(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دومین جلسه هم اندیشی کتب درسی با مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: سیستم ثبت و توزیع کتب درسی به روش سنتی با توسعه دولت الکترونیک از هم فاصله گرفتند

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسه هم اندیشی فوق بررسی نقاط قوت وضعف و چالش‌های پیش روی ثبت نام، دریافت و تحویل به موقع کتب درسی دانش آموزان است.

او با اشاره به اینکه روند ثبت نام در مناطق و استان به صورت روزانه پیگیری می گردد، تاکید کرد: ممکن است در راستای این فر،یند اشکالات کوچکی هم پیش آید که باید به سرعت مرتفع گرددو دسترسی آسان دانش آموزان به کتب درسی در شروع سال تحصیلی با هیچگونه مشکلی مواجه نشود.

بهارلو افزود: فاصله گرفتن از سیستم ثبت و توزیع کتب درسی به روش سنتی با توسعه دولت الکترونیک در این زمینه رقم خورده و ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان از طریق سامانه انجام پذیر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه باید رسالت اصلی نظام تعلیم و تربیت را به درستی و بهترین نحو ممکن به انجام رسانیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک ابر سیستم سازمانی نه فقط در حوزه کتب بلکه در دیگر حوزه‌ها نیز با مشکلات و گرفتاری های منحصر به فردی روبروست که باید با اتخاذ تصمیمات درست آن را مدیریت کرد.

بهارلو تاکید کرد: حسن انجام کار، تخصص، تعهد کاری نسبت به دانش آموزان، صرف زمان وحرفه ای بودن نسبت به شغل و جایگاه معلمی باعث می شود که کار و وظیفه به درستی و به نحو احسن انجام شود.

او خاطر نشان کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی مناطق تابعه بحث کتب درسی است و روند ثبت نام در مدارس تابع این اداره کل مثبت ارزیابی شده و این روند به صورت پیامک علاوه بر رابطین و مسئولین کتب، برای روسا و معاونین پشتیبانی مناطق نیز ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار