پذیرش و اسکان بیش از 28 هزار نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان

سنندج(پانا) - رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان تابستانی تا پایان روز 14 تیرماه 98، تعداد 28 هزار و 930 نفرروز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند .

کد مطلب: ۹۲۶۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و اسکان بیش از 28 هزار نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان

عیسی رحیمی رییس اداره تعاون وامور رفاهی آموزش وپرورش کردستان ،با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تاکنون، تعداد 11 هزار و 572 نفر میهمان در قالب دو هزار و 865 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 28 هزار و 930 نفر روز( با ضریب دو و نیم) میهمان است.

رحیمی از آماده سازی و تجهیز 70 مدرسه با 609 کلاس برای پذیرش و اسکان میهمانان در 98 خبر داد و گفت: از این تعداد کلاس، 79 اتاق به صورت ویژه، 427 اتاق از نوع الف و 103 اتاق نیز از نوع ب برای اسکان فرهنگیان و میهمانان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد 15 پایگاه پذیرش به منظور پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است؛ گفت: در این راستا در مراکز اسکان سطح ویژه: فرش، تلویزیون، تخت، یخچال وسایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است.

رحیمی افزود: در سطح شهر سنندج ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک واقع در خیابان نمکی آماده پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی می باشد و هرکدام از شهرستان ها و مناطق تابعه استان نیز دارای یک پایگاه پذیرش هستند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه این مراکز از ساعت 8 صبح الی 24 دایر و پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی می باشند؛ اظهار داشت: تعداد 300 نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی می باشند.

شایان ذکر است؛ زمان اسکان تابستانی از 30 خرداد لغایت 15 شهریور سال جاری خواهد بود و میهمانان فرهنگی می توانند از روز 30 خرداد ماه از طریق سامانه http://eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی برای اسکان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار