امکان شرکت معلمان ورزش در طرح «من می‌توانم» کمیته ملی پارالمپیک تا 22تیر

تهران (پانا) - کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با همکاری فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برنامه بین‌المللی "من می‌توانم" را اجرا می‌کنند.

کد مطلب: ۹۲۶۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امکان شرکت معلمان ورزش در طرح «من می‌توانم» کمیته ملی پارالمپیک تا 22تیر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، "من می‌توانم" یک برنامه آموزشی جهانی است که برای گسترش ارزش‌ها و چشم‌انداز جنبش پارالمپیک میان جوانان طراحی شده و هدف از آن تغییر نگرش این قشر نسبت به توانایی‌های افراد دارای معلولیت و آشنایی با ورزش‌های پارالمپیکی است. به همین خاطر کمیته ملی پارالمپیک می‌خواهد با همکاری معلمان تربیت‌بدنی سراسر کشور و همزمان با مسابقات ورزش دانش‌آموزی در شهرهای رامسر، شهرکرد و اصفهان، این برنامه آموزشی را اجرا کند.

همه معلمان تربیت‌بدنی از سراسر کشور (استخدام رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش)، دارای ۳۰ تا ۴۰ سال، آشنا با زبان انگلیسی سطح (Intermediate)، دارای توانایی انجام کار فشرده و آشنا با ورزش معلولان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام و مشارکت کنند.

فرم ثبت‌نام در این برنامه تا ۲۲ تیر امسال در وب‌سایت کمیته ملی پارالمپیک فعال است و پس از پایان این تاریخ، ۲۴ نفر از معلمان انتخاب و پس از گذراندن دوره آموزشی در تهران، به مدت یک هفته به عنوان مربی برای ارائه مباحث مورد نظر در سه شهر یاد شده که محل برگزاری مسابقات نیز هست، حضور می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار