برگزاری رویداد کارآفرینی دانش آموزی تینوتک در منطقه 4 

تهران (پانا) - هشتمین رویداد کارآفرینی دانش آموزی تینوتک با محوریت دانش آموزان خلاق و فناوری های نوین در منطقه 4 در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۲۶۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد کارآفرینی دانش آموزی تینوتک در منطقه 4 

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4، رویداد علمی تینوتک، با عنوان دانش آموزان خلاق و فناوری های نوین؛ در فاز اول و به صورت پایلوت در دبیرستان امام محمدباقر(ع) در روزهای 15، 16 و17 تیر برگزار می شود.

سلوکی مدیر دوره ها ضمن تشریح فرایند رویداد کارآفرینی گفت: این رویداد علمی، با هدف توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات، ویژه مدارس دولتی انجام خواهد شد. دانش آموزان در این رویداد یاد می گیرند برای هر مسئله راه حلی پیدا کنند و به یک مدل کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات دست پیدا کنند.

وی افزود: در هر رویداد، سه مدرسه مشارکت خواهند داشت و به همت وزارت فناوری و اطلاعات دفتر امور بانوان و دفتر ریاست جمهوری برگزار می شود که خروجی آن در حوزه فناوری اطلاعات در یک دوره مدرسه تابستانی آموزش می بینند. نگاه و هدف ما این است بتوانیم از مهر امسال موازی با کتاب کار و فناوری، آموزش های لازم برای دانش آموزان صورت گیرد. همچنین قصد داریم دوره های تربیت مربی را برای آموزش این کتاب به صورت توسعه پایدار برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار