مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید: فرهنگ رضوی امنیت اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی را فراهم می کند

درمیان(پانا) ـ مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: فرهنگ رضوی و به تبع آن فرهنگ معصومین(ع) به عنوان موفق ترین الگو برای پیشگیری از خطرات اخلاقی و نظامی و حتی اقتصادی است.

کد مطلب: ۹۲۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید: فرهنگ رضوی امنیت اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی را فراهم می کند

کاروان خدام بارگاه منور امام رضا(ع) شب گذشته در روستاهای براندود و زیربراندود و فور خاص و فضل آباد شهرستان درمیان حضور یافتند‌ و عاشقان امام هشتم(ع) نیز با دود اسپند از این کاروان استقبال کردند.


جشن دهه کرامت نیز با حضور خدام رضوی در این مناطق محروم برگزار و مردم مشتاق این روستاها با استقبال پر شور و بی سابقه سر بر آستان متبرک رضوی نهادند و با استشمام معنویت آن آستان مبارک، زانوی ارادت خم کردند و پیمان مجدد همدلی و ولایتمداری بستند.

حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در بین مردم این روستاها گفت: فرهنگ رضوی و به تبع آن فرهنگ معصومین(ع) به عنوان موفق ترین الگو برای پیشگیری از خطرات اخلاقی و نظامی و حتی اقتصادی است.


حجت الاسلام شراهی تصریح کرد: این فرهنگ امروزه به عنوان یک راهکار عملیاتی تثبیت شده در همه جهان مطرح هست و در هر کجا ظلمی صورت می گیرد نگاه امید مظلومان به کشور اسلامی ایران است که همیشه مرکز تشیع و جایگاه رفیع امام رضا(ع) بوده است و نمونه بارز آن نیز دست یاری رساندن به مردم مظلوم غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن است.


او افزود: همچنان که بهترین وسیله زدودن آلودگی هوا باران رحمت و بادهای مناسب است آلودگی دل ها نیز نیازمند این دو است و باران و نسیم رحمت که با وزیدن خود فضای معنوی شهرها و روستاهای ما را پاکیزه می کند و آثار ماندگاری از خود به جای می گذارد.


مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید بیان کرد: فرهنگ رضوی امنیت اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و سلامت را فراهم می کند و باید با اخلاق کارهای خود افتخاری برای امام رضا(ع) باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار