قهرمانی تیم «قزاق کورس» خراسان رضوی در رقابتهای کشوری

مشهد(پانا)- دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان از راه یابی دو ورزشکار خراسان رضوی به تیم ملی «قزاق کورس» اعزامی به آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی تیم «قزاق کورس» خراسان رضوی در رقابتهای کشوری

جواد سرمدی گفت: دومین دوره رقابتهای قهرمانی «قزاق کورس» مردان کشور روز گذشته 14 تیرماه با شرکت 8 تیم از استانهای مختف در سالن امام علی(ع) شهر ری تهران برگزار شد.

وی افزود: تیم «قزاق کورس» خراسان رضوی که با هدایت مهدی دلفراز مربی قوچانی ارزنده جودو، کوراش استان به این رقابتها اعزام شده بود با کسب 2 مدال طلا و 4 برنز و بیشترین امتیاز از نظر تیمی به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی بیان کرد: مجتبی اسکندی و احمدیزدان پناه ورزشکاران ارزنده استان با کسب مدال طلا اوزان 60 و 100 کیلوگرم این رقابتها که انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد، مجوز همراهی تیم «قزاق کورس» ایران در رقابتهای آسیایی را بدست آورند.

وی خاطر نشان کرد: علی واحدی، مصطفی اسکندری،مجتبی زمانی، حسن قربانی ثانی نیز به ترتیب در اوزان 66، 81، ۹۰ و 100 کیلو گرم سوم شدند و مدال برنز دومین دوره رقابتهای «قزاق کورس» قهرمانی کشور را کسب کردند.

دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: «قزاق کورس» رشته ای شبیه به کوراش وبا تفاوت در لباس و برخی قوانین به عنوان ورزش رسمی کشور قزاقستان شناخته می شود که به تازگی ساماندهی آن به انجمن کوراش هیاتهای جودو درسطح کشور واگذار شده است.

سرمدی با ابراز امیدواری به کسب مدال توسط 2 نماینده ملی پوش قزاق کورس در مسابقات آسیایی مغولستان خاطر نشان کرد: با توجه استعدادهای فراوان این رشته دربین جامعه جودو و کوراش خراسان رضوی و شباهت آن به آنهت، قطعا درآینده شاهد موفقیتهای ورزشکاران استان دراین رشته ورزشی خواهیم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار