برای اولین بار در نیشابور زنگ مدرسه تابستانه "گرافیک در سلامت" نواخته شد

نیشابور ( پانا ) - اولین مدرسه تابستانه "گرافیک در سلامت" با حضور دانش آموزان و علاقمندان رشته گرافیک با همت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان فعالیت خود را به مدت 10 روز آغاز کرد.

کد مطلب: ۹۲۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برای اولین بار در نیشابور زنگ مدرسه تابستانه "گرافیک در سلامت" نواخته شد

مدیر گروه هنر و سلامت شبکه بهداشت و درمان نیشابور با گرامی داشت دهه کرامت در تشریح این خبر گفت: این دوره ی آموزشی برای اولین بار در نیشابور از 15 تیرماه فعالیت خود را شروع و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.

شریف نژاد برنامه نویسی، ایده پردازی، خلاقیت و همچنین ساخت اندیشه هایی با مضمون سلامت را از اهداف این دوره آموزشی معرفی کرد.

وی تعداد شرکت کنندگان در این دوره را 30 نفر عنوان کرد که غالب آنها را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دهد.

مدیر گروه آموزش و سلامت دانشکده بهداشت و پیراپزشکی نیز در ادامه هنر را بهترین ابزار برای رسیدن به اهداف بزرگ دانست و گفت: ما می خواهیم برای ارتقای سلامت جامعه از ابزار هنر استفاده کنیم و سیاست هایی در پیش بگیریم که میانگین سن مردم و سلامت جامعه ما افزایش پیدا کند.

برجی افزود: ما در چشم انداز خود در دانشکده علوم پزشکی، تاسیس دانشکده هنر و سلامت را در دستور کار خود قرار داده ایم و این موضوع در واقع به عنوان یک ماموریت ویژه به نیشابور واگذار شده و برنامه "گرافیک و سلامت" به عنوان مهندسی سلامت نیز ایده ای است که برای اولین بار در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با هنر می توان ذهن مردم را به دست گرفت و یک جامعه را به تکامل رساند و نیشابور با داشتن بزرگترین دانشمندان و اندیشمندان و همچنین پیشینه تاریخی عمیقی که دارد، پایه گذار این حرکت موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار