در گفت‌وگو با پانا

افشین داوری: ادامه حضورم به عنوان سرپرست در فدراسیون والیبال غیرقانونی نیست

تهران (پانا)- سرپرست فدراسیون والیبال به شایعه غیرقانونی بودن ادامه حضورش در این فدراسیون واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۲۶۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
افشین داوری: ادامه حضورم به عنوان سرپرست در  فدراسیون والیبال غیرقانونی نیست

آذر سال 97 بود که به دنبال اجرای اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان، احمد ضیایی در حالی که هنوز 4 سال مدیریتش در فدراسیون والیبال به پایان نرسیده بود، به رغم مقاومتی که داشت صندلی ریاست را رها کرد و افشین داوری حکم سرپرستی این فدراسیون را دریافت کرد تا ضمن مدیریت امور جاری، زمینه برگزاری انتخابات ریاست را هم فراهم کند.

در حالی که بیش از 6 ماه از حضور داوری در فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست می‌گذرد، هنوز خبری از پروسه برگزاری انتخابات این فدراسیون نیست و فعلاً افشین داوری به کار ادامه می‌دهد، موضوعی که باعث شده برخی اعتقاد داشته باشند که سقف حضور سرپرست در فدراسیون‌ها 6 ماه است و حضور داوری در والیبال بیش از این شده است.

اما سرپرست فدراسیون والیبال، محدودیت 6 ماه برای سرپرستی در فدراسیون‌ها را قبول ندارد. افشین داوری که این روزها آماده سفر به شیکاگو همراه با تیم ملی والیبال برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها می‌شود، در گفت‌وگو با پانا در واکنش به این موضوع گفت: در حکم من تاریخی زده نشده است که حالا بگوییم پس از پایان شش ماه حضورم مشکل دارد. ادامه حضورم به عنوان سرپرست در فدراسیون والیبال غیرقانونی نیست. من در فدراسیون ناشنوایان در حدود 9 ماه سرپرست بودم، در فدراسیون بوکس هم بیشتر از 6 ماه سرپرست بودم بنابراین مشکلی نبوده، وظیفه من برگزاری مجمع است و باید هر چه سریع‌تر آن را برگزار کنیم.

داوری درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال اظهار کرد: ما هم مانند شما منتظر وزارت ورزش و جوانان هستیم که آنها اعلام کنند تا ما مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال را فراهم کنیم.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به اینکه گفته می‌شود انتخابات بعد از انتخابی المپیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به برگزاری لیگ ملت‌های والیبال و میزبانی ایران در 2 هفته، بحث انتخابات به بعد از میزبانی ایران موکول شد. در وضعیت فعلی هم اداره فدراسیون والیبال با سرپرستی مشکلات خاص خودش را دارد و به همین خاطر ما هم مثل شما دوست داریم که زودتر انتخابات برگزار شود، در تلاش هستیم که بعد از فینال لیگ ملت‌ها انتخابات برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار