با حضور خدام ثامن الحجج صورت گرفت؛ غبارروبی گلزار شهدای گمنام زیرکوه با گلاب رضوی

زیرکوه(پانا) - صبح امروز خدام حرم شمس الشموس امام رضا(ع) با گلاب معطر از عطرحرم علی البن موسی الرضا مزار شهدای گمنام زیرکوه را غبارروبی کردند.

کد مطلب: ۹۲۶۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
با حضور خدام ثامن الحجج صورت گرفت؛ غبارروبی گلزار شهدای گمنام زیرکوه با گلاب رضوی

در این مراسم خدام حریم حرم رضوی با شاخه های گل بر مزار شهدا گمنام حضور یافتند و همزمان با مدیحه سرایی و با نیت اینکه شهدا در آخرت شفیعت مارا بکنند شروع به غبارروبی گلزار شهدا کردند.


همچنین در ادامه نیز خدام رضوی با خانواده شهیدان حاج محمد صالحی، شهید محمدرضا اکبری آبیز و شهید علیرضا شریفی در شهر آبیز رفته و از آنها دلجویی کردند.


حجت الاسلام محسن شراهی روحانی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای زیرکوه بیان کرد: شهدا به عنوان الگوهای متعالی در رابطه با اطاعت از معصومین(ع) هستند و به بیان دیگر شهدا حجت های قابل درک از ناحیه خداوند تبارک و تعالی برای جامعه اسلامی هستند.


حجت الاسلام شراهی تصریح کرد: شهدا عزیزترین چیزی را که داشتند یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جان خود تقدیم راه خدا و حفظ امنیت و آرامش کشور کردند.


او گفت: بر همه آحاد جامعه احترام به خانواده شهدا لازم و ضروری است نه فقط از جایگاه احساسی بلکه حفظ احترام و جایگاه خانواده شهدا زمینه تامین امنیت آینده کشور را فراهم می کند و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار