ساخت مجسمه‌ای عجیب از همسر ترامپ

تهران (پانا) - از یک مجسمه عجیب از «‌ملانیا ترامپ» ـ همسر دونالد ترامپ ـ در شهر زادگاهش «سونیتسا» واقع در «اسلوونی» رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۲۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مجسمه‌ای عجیب از همسر ترامپ

به گزارش ایسنا از گاردین، این مجسمه توسط «برد دونی»‌ هنرمند ۳۹ ساله آمریکایی با همکاری یک هنرمند محلی و با استفاده از تنه‌ی یک درخت ساخته شده است.

به گفته‌ی «دونی»، این مجسمه چوبی اولین یادبود ساخته شده از «‌ملانیا ترامپ» محسوب می‌شود. این مجسمه چوبی، «ملانیا ترامپ» را در لباس آبی رنگی که در روز شروع به کار «‌ترامپ» در سال ۲۰۱۷ به تن کرده بود، نشان می‌دهد.

ساختار این مجسمه واکنش‌های متفاوتی از کابران شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است تا جایی که برخی از کاربران این مجسمه را «‌ترسناک» توصیف کرده‌اند.

«دونی» هدفش از ساخت این مجسمه را ایجاد ارتباط با شرایط سیاسی کشورش و جلب توجه مردم به «ملانیا ترامپ» همسر مهاجر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری که خود مخالف سرسخت مهاجران است، بیان کرد.

در حالی که برخی از ساکنان محلی معتقدند این مجسمه هیچ شباهتی به «‌ملانیا ترامپ» ‌ندارد،‌ برخی دیگر معتقدند ساخت این مجسمه برفراز یک سکوی بلند، اشاره‌ای نمادین به دختر کوچکی از «سونیتسا» است که اکنون به عنوان بانوی اول آمریکا شناخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار