با حضور محمود پوروهاب

آیین رونمایی کتاب شعر «با تو هوا خوب است» برگزار می شود

تهران (پانا) - کتاب شعر «با تو هوا خوب استَ» شامل 17 شعر برای گروه سنی نوجوان است، که روز یکشنبه(16تیرماه) با حضور محمود پوروهاب شاعر این مجموعه، رونمایی می شود.

کد مطلب: ۹۲۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی کتاب شعر «با تو هوا خوب است» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی این کتاب، حجت الله ناظری، سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با بیان این مطلب گفت: «همدلی‌های کودکانه» عنوان برنامه های مشترک حوزه هنری کودک و نوجوان با سایر استان هاست که با رویکرد حمایت و تولید محتواهای غنی و تعامل بیشتر هنرمندان تهرانی و شهرستان های دیگر برنامه ریزی شده است.

وی افزود: این بار همکاری در برگزاری کارگاه فیلم نامه نویسی به شیوه نوین، و رونمایی از کتاب شعر «با تو هوا خوب است» به عنوان اثری ممتاز که در حوزه نوجوان منتشر شده سبب همدلی کودکانه تهران و قم شد.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با اشاره به رونمایی روز یکشنبه گفت: باید بپذیریم که شعر نوجوان هنوز جایگاه مناسب خود را در ادبیات پیدا نکرده و تعداد کتاب های نوجوانی که هر سال منتشر می شود بسیار کمتر از نیاز مخاطبان آن است. با این حال کتاب با تو هوا خوب است اثر استاد محمود پوروهاب، یکی از زیباترین کتاب های شعر در گروه سنی نوجوانان بود که تاکنون خوانده ام.

ناظری اضافه کرد: شاعر در این کتاب، مضمون را فدای قالب نکرده و در 17 شعر این مجموعه به مخاطب خود تصویری تازه، فرصتی برای درنگ و اندیشیدن به دنیای پیرامونی ارائه داده است.

ناظری با بیان این مطلب که نوجوان باید حرف و دغدغه های متناسب با نوجوانی خود را در شعر پیدا کند، افزود: نوجوانی دوره خاصی از زندگی است و نوجوان هر لحظه به دنبال کشف تازه ای در جهان است. این پویایی و دغدغه در شعرهای کتاب با تو هوا خوب است، با بیان صمیمی و بهره گیری از فضای سرشار از نشاط و عاطفه و با نگاهی خاص نوجوان جلوه پیدا کرده است.

گفتنی است آیین رونمایی از کتاب شعر با تو هوا خوب است با حضور نویسنده در روز یکشنبه(16تیرماه) و از ساعت 17 در حوزه هنری استان قم به نشانی خیابان صفائیه، کوچه 33 برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار