میزبانی فارس از 400 دانش‌آموز تحت حمایت برگزیده کشور

شیراز (پانا) - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از میزبانی فارس از 400 دانش‌آموز دختر و پسر پایه نهم و دهم تحت حمایت این نهاد از 5 استان‌ کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی فارس از 400 دانش‌آموز تحت حمایت برگزیده کشور

بهروز مهربانیان، با اشاره به اهداف این طرح که در قالب اردوی 8 روزه طرح وارثین برگزار می‌شود اظهار کرد: ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت بصیرت‌افزایی ولایت مدارانه و ... از جمله اهداف برگزاری طرح وارثین است.

او با بیان اینکه تابستان امسال فارس میزبان 400 دانش آموز تحت حمایت این نهاد از 5 استان کشور است افزود: دانش آموزان دختر و پسر تحت حمایت از استان های بوشهر، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان هستند که در دوره های 8 روزه این طرح شرکت و مدرک پایان دوره دریافت می کنند.

قائم مقام کمیته امداد فارس گفت: این دانش آموزان که از پایه نهم و دهم متوسطه هستند در دوره های آموزشی 37 ساعته در طول مدت اجرای طرح شرکت کرده و با موضوعاتی همچون اخلاق و تهذیب با سیره معصومین(ع)، مسایل شرعی با موضوع احکام، عقاید با موضوع خداشناسی و مهارت های نوجوانی آشنا می شوند.

مهربانیان در ادامه افزود: از دیگر موضوعات آموزشی این دوره می توان به برگزاری کلاسهای خلاقیت همچون داستان نویسی و تولید نشریه، مدیریت زمان، فن بیان و مهارت های ارتباطی نیز اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در پایان هر دوره به کلیه شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.همچنین 120 نفر از دانش آموزان برگزیده دختر و پسر هر دوره نیز جایزه ویژه ای دریافت می کنند.

وی از اعزام 170 دانش آموز برگزیده استان به اردوی آموزشی وارثین در اصفهان خبر داد و گفت: 85 دانش آموز دختر برگزیده استان فارس امروز و 85 دانش آموز پسر برگزیده استان نیز در تاریخ هفدهم تیرماه به این اردو اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار